Wat ons drijft bij eCXperience is dat wij klanten blijer willen maken. We gaan voor een lange termijn samenwerking met onze opdrachtgevers en deze tijd ervaren we als een bijzondere periode met een intensieve samenwerking.
Als je na een tijd de effecten van het harde werken gaat zien, zoals een hogere klanttevredenheid, is dat een heel speciaal moment. Het gevoel dat je impact maakt en het echt goed doet voor de klant. Dat is waar wij het bij eCXperience voor doen; het gevoel dat we onze opdrachtgevers duurzaam verbinden met hun klanten en medewerkers. Samen creëren we de mooiste eCXperiences. |
Onze aanpak
We adviseren, trainen en coachen in Customer Experience (CX). In al deze activiteiten staat ons Customer Experience Framework centraal.
Het framework biedt een gezamenlijke richting, geeft focus en voorziet ons van verbinding en een planmatige aanpak. Het is als het ware de routekaart die nodig is om een bedrijf te laten groeien in CX volwassenheid. Het CX framework vormt de basis voor alles wat we doen. |
De belangrijkste reden waarom wij werken met het CX framework is omdat wij geloven in de integrale aanpak die dit model ons biedt. Hiermee bedoelen we dat we elk CX programma aanvliegen aan de hand van een drietal componenten: Door alles wat te maken heeft met CX te plaatsen in het CX framework ontstaat focus en verbinding. Het brengt activiteiten en vooral ook mensen samen. Door de ‘route’ van het framework te volgen verbinden we cruciale onderdelen, betrokkenen en werken we integraal samen aan een verbeterde klantbeleving.
Onze klantwaarden
In alles wat we doen richting onze klanten werken we bij eCXperience vanuit onze klantwaarden. Deze klantwaarden beschrijven, als onderdeel van onze klantstrategie, hoe wij omgaan met onze opdrachtgevers en wat zij van ons mogen verwachten. De klantwaarden geven aan waar wij ons als organisatie in willen onderscheiden.
We geloven erin dat een goede dienstverlening er eentje is die consistent is. Door als team deze set met waarden uit te dragen, creëren we een intentionele klantbeleving en zorgen we ervoor dat onze opdrachtgevers een eenduidige beleving ervaren. En.... goed voorbeeld doet volgen, we hopen daarom ook met de inzet van onze eigen klantstrategie onze opdrachtgevers te inspireren dit ook te gaan doen. |
Onze klantwaarden zijn:
We krijgen het voor elkaar
|
Naast klantwaarden hebben wij ook klantemoties benoemd. Het gaat hier over hoe wij graag willen dat onze klanten zich voelen tijdens het werken met eCXperience. De klantemoties zijn het logische gevolg van het consistent doorvoeren van de klantwaarden. Onze gewenste klantemoties zijn:
Wij horen graag van onze klanten als ze onze dienstverlening anders ervaren. Deze feedback is waardevol. Door te luisteren kunnen we ons verbeteren en zijn we in staat de intentionele klantbeleving van ons bedrijf bij te sturen.
- Geïnspireerd
- Gesteund
- Verbonden
Wij horen graag van onze klanten als ze onze dienstverlening anders ervaren. Deze feedback is waardevol. Door te luisteren kunnen we ons verbeteren en zijn we in staat de intentionele klantbeleving van ons bedrijf bij te sturen.
Onze mensen
Het team van eCXperience bestaat uit enthousiaste mensen met een hart voor klanten. Onze CX consultants hebben uitgebreide ervaring in het begeleiden van CX programma’s. Daarnaast heeft elke CX consultant haar eigen specialisme in het CX framework. Bijvoorbeeld op Strategie of op Meten.
Als je met ons gaat werken krijg je altijd een vaste CX consultant toegewezen. Deze persoon is jouw directe aanspreekpunt en bewaakt de voortgang en kwaliteit. Wat ons uniek maakt is dat we naast deze vaste consultant ook op flexibele basis specialisten kunnen invliegen. Afhankelijk van het vraagstuk leveren wij de CX specialist die nodig is. Zo ben jij er van verzekerd dat je ten alle tijde een integraal team ter beschikking hebt en het maximale uit je CX programma haalt.
Graag stellen wij het team van eCXperience aan je voor. Lijkt het jou ook leuk om voor eCXperience te werken? Bekijk dan direct onze vacature.
Als je met ons gaat werken krijg je altijd een vaste CX consultant toegewezen. Deze persoon is jouw directe aanspreekpunt en bewaakt de voortgang en kwaliteit. Wat ons uniek maakt is dat we naast deze vaste consultant ook op flexibele basis specialisten kunnen invliegen. Afhankelijk van het vraagstuk leveren wij de CX specialist die nodig is. Zo ben jij er van verzekerd dat je ten alle tijde een integraal team ter beschikking hebt en het maximale uit je CX programma haalt.
Graag stellen wij het team van eCXperience aan je voor. Lijkt het jou ook leuk om voor eCXperience te werken? Bekijk dan direct onze vacature.