Werk aan medewerkersbeleving |
Als het gaat om de beleving van de medewerker kunnen wij ondersteunen in een aantal onderdelen.
Vaak starten we met het mappen van de zogenoemde kandidaat- en medewerkers reis. Wij brengen de hele reis van de kandidaat in kaart vanaf het moment dat iemand zich oriënteert, interesse toont in jouw organisatie, solliciteert, onderhandelt en in dienst treedt. De reis van de medewerker start vaak bij indiensttreding, de eerste honderd dagen en stopt pas op het moment dat iemand een organisatie verlaat. Door deze stappen goed in kaart te brengen, kunnen we de pijnpunten signaleren, verbeteren en zo de beleving van kandidaat en medewerker. Ook geven wij de klantstrategie een plek in jullie vacatures, onboarding en beoordelingen. Uiteraard denken we ook mee over het meten van de medewerkerstevredenheid.
Vaak starten we met het mappen van de zogenoemde kandidaat- en medewerkers reis. Wij brengen de hele reis van de kandidaat in kaart vanaf het moment dat iemand zich oriënteert, interesse toont in jouw organisatie, solliciteert, onderhandelt en in dienst treedt. De reis van de medewerker start vaak bij indiensttreding, de eerste honderd dagen en stopt pas op het moment dat iemand een organisatie verlaat. Door deze stappen goed in kaart te brengen, kunnen we de pijnpunten signaleren, verbeteren en zo de beleving van kandidaat en medewerker. Ook geven wij de klantstrategie een plek in jullie vacatures, onboarding en beoordelingen. Uiteraard denken we ook mee over het meten van de medewerkerstevredenheid.