ECXperience- creating better customer and employee experiences together
  • Home
  • Wat we doen
    • Over ons >
      • Onze integrale aanpak
      • Onze klantwaarden
    • CX Strategie >
      • Start met een CX Volwassenheidsscan
      • Creëer een klantstrategie met klantwaarden en klantemoties
      • Begrip van wie de klant is
    • CX Meten & Verbeteren >
      • Bouw het ideale CX meethuis
      • Verbeteren van klantreizen
      • Leveranciersselectie
    • CX Mens & Cultuur >
      • Activeer de klantstrategie in de organisatie
      • Volg een CX opleiding of krijg coaching
      • Werk aan medewerkersbeleving
  • Voor wie
  • CX inspiratie
    • Wat wij lezen
    • Waar je ons kan tegenkomen
  • Neem contact op

Waar je ons kan tegenkomen


  • Bij één van onze klanten!
  • International Customer Experience Awards - Vier jouw CX mijlpalen! Wij zijn fan van Awards International.
  • Op de CCXP examen simulator - Oefen met het CCXP examen door de op deze site beschikbare examens. Een kleine investering, maar dat is het meer dan waard!
  • Op internationale CX dag - Elk jaar begin Oktober, vieren we ons geliefde vak! Kijk voor activiteiten bij jou in de buurt of organiseer je eigen CX dag in jouw organisatie.
  • CXPA - Organiseert nog veel meer netwerkbijeenkomsten. De moeite waard om als CX-er een kijkje te nemen.​
  • PVKO - Sinds begin 2023 hebben wij ons als bedrijf aangesloten bij Platform Voor Klantgericht Ondernemen. Check hier welke events er gepland staan. We zien je daar!
Wat wij lezen
Foto

© eCXperience 2024. Alle rechten voorbehouden.

  • Home
  • Wat we doen
    • Over ons >
      • Onze integrale aanpak
      • Onze klantwaarden
    • CX Strategie >
      • Start met een CX Volwassenheidsscan
      • Creëer een klantstrategie met klantwaarden en klantemoties
      • Begrip van wie de klant is
    • CX Meten & Verbeteren >
      • Bouw het ideale CX meethuis
      • Verbeteren van klantreizen
      • Leveranciersselectie
    • CX Mens & Cultuur >
      • Activeer de klantstrategie in de organisatie
      • Volg een CX opleiding of krijg coaching
      • Werk aan medewerkersbeleving
  • Voor wie
  • CX inspiratie
    • Wat wij lezen
    • Waar je ons kan tegenkomen
  • Neem contact op