ECXperience- creating better customer and employee experiences together
  • Home
  • Over ons
    • Onze integrale aanpak
    • Onze klantwaarden
    • Onze mensen
    • Ons kantoor
  • Wat we doen
    • CX Strategie >
      • Start met een CX Volwassenheidsscan
      • Creëer een klantstrategie met klantwaarden en klantemoties
      • Begrip van wie de klant is
    • CX Meten & Verbeteren >
      • Bouw het ideale CX meethuis
      • Verbeteren van klantreizen
      • Leveranciersselectie
    • CX Mens & Cultuur >
      • Activeer de klantstrategie in de organisatie
      • Volg een CX opleiding of krijg coaching
      • Werk aan medewerkersbeleving
  • Voor wie
  • CX inspiratie
    • Wat wij lezen
    • Waar je ons kan tegenkomen
  • Werken bij
  • Neem contact op

Waar je ons kan tegenkomen


  • Bij één van onze klanten! 
  • De Loods - Sinds 2021 zijn wij gehuisvest in de prachtige Loods te Rijswijk. Een plek waar meerdere kennisbedrijven zitten, een locatie om te werken die net even anders is dan anders. Laat je meenemen in het retro gevoel van de Loods. Wij hebben altijd een werkplek voor je beschikbaar.
  • International Customer Experience Awards - Vier jouw CX mijlpalen! Wij zijn fan van Awards International.
  • Op de CCXP examen simulator - Oefen met het CCXP examen door de op deze site beschikbare examens. Een kleine investering, maar dat is het meer dan waard!
  • Op internationale CX dag - Elk jaar begin Oktober, vieren we ons geliefde vak! Kijk voor activiteiten bij jou in de buurt of organiseer je eigen CX dag in jouw organisatie.
  • CXPA - Organiseert nog veel meer netwerkbijeenkomsten. De moeite waard om als CX-er een kijkje te nemen.​
  • PVKO - Sinds begin 2023 hebben wij ons als bedrijf aangesloten bij Platform Voor Klantgericht Ondernemen. Check hier welke events er gepland staan. We zien je daar!
  • Nationale CX Event van NeCXT - Op 25 mei 2023 in Rotterdam laten we ons inspireren en praten we over CX Under Pressure.
Wat wij lezen
Foto

© eCXperience 2023. Alle rechten voorbehouden.

  • Home
  • Over ons
    • Onze integrale aanpak
    • Onze klantwaarden
    • Onze mensen
    • Ons kantoor
  • Wat we doen
    • CX Strategie >
      • Start met een CX Volwassenheidsscan
      • Creëer een klantstrategie met klantwaarden en klantemoties
      • Begrip van wie de klant is
    • CX Meten & Verbeteren >
      • Bouw het ideale CX meethuis
      • Verbeteren van klantreizen
      • Leveranciersselectie
    • CX Mens & Cultuur >
      • Activeer de klantstrategie in de organisatie
      • Volg een CX opleiding of krijg coaching
      • Werk aan medewerkersbeleving
  • Voor wie
  • CX inspiratie
    • Wat wij lezen
    • Waar je ons kan tegenkomen
  • Werken bij
  • Neem contact op