ECXperience- creating better customer and employee experiences together
  • Home
  • Over ons
    • Onze integrale aanpak
    • Onze klantwaarden
    • Onze mensen
    • Ons kantoor
  • Wat we doen
    • CX Strategie >
      • Start met een CX Volwassenheidsscan
      • Creëer een klantstrategie met klantwaarden en klantemoties
      • Begrip van wie de klant is
    • CX Meten & Verbeteren >
      • Bouw het ideale CX meethuis
      • Verbeteren van klantreizen
      • Leveranciersselectie
    • CX Mens & Cultuur >
      • Activeer de klantstrategie in de organisatie
      • Volg een CX opleiding of krijg coaching
      • Werk aan medewerkersbeleving
  • Voor wie
  • CX inspiratie
    • Wat wij lezen
    • Waar je ons kan tegenkomen
  • Werken bij
  • Neem contact op

​Onze integrale aanpak

We adviseren, trainen en coachen in Customer Experience (CX). In al deze activiteiten staat ons Customer Experience Framework centraal. Het framework biedt een gezamenlijke richting, geeft focus en voorziet ons van verbinding en een planmatige aanpak. Het is als het ware de routekaart die nodig is om een bedrijf te laten groeien in CX volwassenheid. Het CX framework vormt de basis voor alles wat we doen. 
De belangrijkste reden waarom wij werken met het CX framework is omdat wij geloven in de integrale aanpak die dit model ons biedt. Hiermee bedoelen we dat we elk CX programma aanvliegen aan de hand van een drietal componenten:
  • CX Strategie
  • CX Meten & Verbeteren
  • CX Mens & Cultuur
​Door alles wat te maken heeft met CX te plaatsen in het CX framework ontstaat focus en verbinding. Het brengt activiteiten en vooral ook mensen samen. Door de ‘route’ van het framework te volgen verbinden we cruciale onderdelen, betrokkenen en werken we integraal samen aan een verbeterde klantbeleving.
Foto
Foto

© eCXperience 2023. Alle rechten voorbehouden.

  • Home
  • Over ons
    • Onze integrale aanpak
    • Onze klantwaarden
    • Onze mensen
    • Ons kantoor
  • Wat we doen
    • CX Strategie >
      • Start met een CX Volwassenheidsscan
      • Creëer een klantstrategie met klantwaarden en klantemoties
      • Begrip van wie de klant is
    • CX Meten & Verbeteren >
      • Bouw het ideale CX meethuis
      • Verbeteren van klantreizen
      • Leveranciersselectie
    • CX Mens & Cultuur >
      • Activeer de klantstrategie in de organisatie
      • Volg een CX opleiding of krijg coaching
      • Werk aan medewerkersbeleving
  • Voor wie
  • CX inspiratie
    • Wat wij lezen
    • Waar je ons kan tegenkomen
  • Werken bij
  • Neem contact op