ECXperience- creating better customer and employee experiences together
  • Home
  • Over ons
    • Onze integrale aanpak
    • Onze klantwaarden
    • Onze mensen
    • Ons kantoor
  • Wat we doen
    • CX Strategie >
      • Start met een CX Volwassenheidsscan
      • Creëer een klantstrategie met klantwaarden en klantemoties
      • Begrip van wie de klant is
    • CX Meten & Verbeteren >
      • Bouw het ideale CX meethuis
      • Verbeteren van klantreizen
      • Leveranciersselectie
    • CX Mens & Cultuur >
      • Activeer de klantstrategie in de organisatie
      • Volg een CX opleiding of krijg coaching
      • Werk aan medewerkersbeleving
  • Voor wie
  • CX inspiratie
    • Wat wij lezen
    • Waar je ons kan tegenkomen
  • Werken bij
  • Neem contact op

Wat wij lezen



  • CuCustomer Experience 1, 2 en 3 ​- Deze drie boeken lezen makkelijk weg. Het zijn Engelstalige boeken bordenvol inspirerende columns van CX experts uit de hele wereld.
  • Customer What? - Ons favoriete CX boek geschreven door Ian Golding. De basis van onze CX Masterclasses.
  • Outside In - Een gouwe ouwe maar blijft een must read voor alle CX professionals. Geschreven door Kerry Bodine en Harley Manning, consultants.
  • The Ultimate Question - Geschreven door Fred Reichheld: de grondlegger van NPS. Één van de basisboeken voor elke CX professional. En als je het uit hebt, lees dan versie 2.0 eens!
  • ​B2B Customer Experience: A Practical Guide to Delivering Exceptional CX – Speciaal voor CX in B2B. Geschreven door vader en zoon Hague. Is B2B CX anders dan in de B2C? "B2B relationships are with people not with businesses," Nee dus.
  • CCXP Exam Preparation - Dankzij Michael Bartlett zullen veel meer mensen slagen voor het examen. Onmisbaar als je opgaat voor je CCXP.
  • Good to Great - Jim Collins legt je als organisatie door het volgen van 7 principes van 'goed' naar 'great' kan gaan.
  • De Employee Journey - Sascha Becker en Wenda Bolink van bureau Proof nemen je mee in het bouwen van een optimale Employee eXperience (EX)
  • Customer First magazine - Wij zijn fan van het magazine wat eens per maand uitkomt. Ze hebben ook een website met frequentere columns.
  • CX Cardset - Dit kaartspel is speciaal ontwikkeld voor organisaties die de CX mindset van medewerkers op een speelse manier willen ontwikkelen. Door het spel te spelen ontstaat bewustzijn, kennis en oefenen medewerkers met praktijkvoorbeelden.
  • De zeven eigenschappen van effectief leiderschap - absolute must read klassieker van Stephen Covey.
  • No story No glory - Theo Hendriks neemt je mee in de kracht van storytelling.
  • Customer First - Dit boek van Neem Arif legt uit hoe jij de klant altijd op plek één kan zetten.  
Waar je ons kan tegenkomen
Foto

© eCXperience 2023. Alle rechten voorbehouden.

  • Home
  • Over ons
    • Onze integrale aanpak
    • Onze klantwaarden
    • Onze mensen
    • Ons kantoor
  • Wat we doen
    • CX Strategie >
      • Start met een CX Volwassenheidsscan
      • Creëer een klantstrategie met klantwaarden en klantemoties
      • Begrip van wie de klant is
    • CX Meten & Verbeteren >
      • Bouw het ideale CX meethuis
      • Verbeteren van klantreizen
      • Leveranciersselectie
    • CX Mens & Cultuur >
      • Activeer de klantstrategie in de organisatie
      • Volg een CX opleiding of krijg coaching
      • Werk aan medewerkersbeleving
  • Voor wie
  • CX inspiratie
    • Wat wij lezen
    • Waar je ons kan tegenkomen
  • Werken bij
  • Neem contact op