Bouw het ideale CX meethuis |
Het CX Meethuis is de plek waarin de stem van de klant en alle klant metingen samen komen. Het omvat een grote diversiteit aan metingen. Zoals een relationele meting die vraagt naar de klanttevredenheid op het hoogste niveau met jouw organisatie. Maar ook een meting na het doorlopen van een klantreis bijv. de ‘ik word klant’ fase. We voegen ook transactionele metingen toe aan het meethuis. Dit zijn metingen na klantcontactmomenten zoals na een winkel bezoek, of het bezoeken van de website. Het meethuis omvat alles. Ook de stem van de medewerker en de stem van het proces nemen wij mee in het meethuis zodat ook deze inzichten worden meegenomen in het verbeteren van klantreizen.
Meten alleen is niet voldoende. eCXperience helpt ook bij advies over welke klantmetric in te zetten (bijvoorbeeld NPS of CSAT), de analyse van de data, het bepalen van de prioriteiten voor het verbeteren, 'closing the loop' met klanten en het distribueren en rapporteren van inzichten. Bij eCXperience hebben we ruime ervaring op al deze onderdelen. We hebben de specialisten in ons team die we kunnen inzetten voor alle zaken rondom onderzoek. Bijvoorbeeld het opstellen van een vragenlijst, het doen van de analyse, het maken van een CX dashboard of het activeren van de inzichten. Samen met jouw organisatie werken we aan het bouwen en continue ontwikkelen van het perfecte CX meethuis.
Nu het CX meethuis er is, leren we over de pijnpunten en weten we waar te verbeteren om de klantreis te optimaliseren. Lees hier meer over hoe we met de inzichten aan de slag gaan.
Meten alleen is niet voldoende. eCXperience helpt ook bij advies over welke klantmetric in te zetten (bijvoorbeeld NPS of CSAT), de analyse van de data, het bepalen van de prioriteiten voor het verbeteren, 'closing the loop' met klanten en het distribueren en rapporteren van inzichten. Bij eCXperience hebben we ruime ervaring op al deze onderdelen. We hebben de specialisten in ons team die we kunnen inzetten voor alle zaken rondom onderzoek. Bijvoorbeeld het opstellen van een vragenlijst, het doen van de analyse, het maken van een CX dashboard of het activeren van de inzichten. Samen met jouw organisatie werken we aan het bouwen en continue ontwikkelen van het perfecte CX meethuis.
Nu het CX meethuis er is, leren we over de pijnpunten en weten we waar te verbeteren om de klantreis te optimaliseren. Lees hier meer over hoe we met de inzichten aan de slag gaan.