Activeer de klantstrategie in jouw organisatie |
Het hebben van een klantstrategie is één, maar het doorleven ervan is een andere dimensie. Helaas is het niet zo simpel als de klantstrategie presenteren aan medewerkers en dan wachten totdat ze deze gaan toepassen. Het doorleven van een klantstrategie vraagt om continue communicatie en activatie alsmede een concrete vertaling van deze klantstrategie naar de dagdagelijkse werkzaamheden van een medewerkers. Stel je klantwaarde is persoonlijk, dan betekent dit wat anders voor een salesmanager dan voor een medewerker bij juridische zaken.
eCXperience is ervaren in het doorleven van de klantstrategie. We kennen de juiste aanpak en hebben de praktijkervaring die nodig is om dit tot een succes te maken. Wij helpen bij het maken van een plan van aanpak, het implementeren van dit plan, het houden van workshops met medewerkers om te komen tot de vertaling van de klantstrategie voor hun situatie. Dit alles met als doel de klantstrategie breed gedragen en geactiveerd te krijgen binnen jouw organisatie.
Wat onze klanten zeggen
“Samen zijn we de gehele bank doorgegaan, van commercie tot administratie. Iedereen wordt meegenomen op de reis. Met als resultaat CX ambassadeurs door de hele organisatie, aanknopingspunten voor verbetertrajecten en commitment vanuit het management.”
Rob van Valkenburg, Van Lanschot Kempen
eCXperience is ervaren in het doorleven van de klantstrategie. We kennen de juiste aanpak en hebben de praktijkervaring die nodig is om dit tot een succes te maken. Wij helpen bij het maken van een plan van aanpak, het implementeren van dit plan, het houden van workshops met medewerkers om te komen tot de vertaling van de klantstrategie voor hun situatie. Dit alles met als doel de klantstrategie breed gedragen en geactiveerd te krijgen binnen jouw organisatie.
Wat onze klanten zeggen
“Samen zijn we de gehele bank doorgegaan, van commercie tot administratie. Iedereen wordt meegenomen op de reis. Met als resultaat CX ambassadeurs door de hele organisatie, aanknopingspunten voor verbetertrajecten en commitment vanuit het management.”
Rob van Valkenburg, Van Lanschot Kempen