ECXperience- creating better customer and employee experiences together
  • Home
  • Over ons
    • Onze integrale aanpak
    • Onze klantwaarden
    • Onze mensen
    • Ons kantoor
  • Wat we doen
    • CX Strategie >
      • Start met een CX Volwassenheidsscan
      • Creëer een klantstrategie met klantwaarden en klantemoties
      • Begrip van wie de klant is
    • CX Meten & Verbeteren >
      • Bouw het ideale CX meethuis
      • Verbeteren van klantreizen
      • Leveranciersselectie
    • CX Mens & Cultuur >
      • Activeer de klantstrategie in de organisatie
      • Volg een CX opleiding of krijg coaching
      • Werk aan medewerkersbeleving
  • Voor wie
  • CX inspiratie
    • Wat wij lezen
    • Waar je ons kan tegenkomen
  • Werken bij
  • Neem contact op

Onze klantwaarden

In alles wat we doen richting onze klanten werken we bij eCXperience vanuit onze klantwaarden. Deze klantwaarden beschrijven, als onderdeel van onze klantstrategie, hoe wij omgaan met onze opdrachtgevers en wat zij van ons mogen verwachten. De klantwaarden geven aan waar wij ons als organisatie in willen onderscheiden.

We geloven erin dat een goede dienstverlening er eentje is die consistent is. Door als team deze set met waarden uit te dragen, creëren we een intentionele klantbeleving en zorgen we ervoor dat onze opdrachtgevers een eenduidige beleving ervaren. En.... goed voorbeeld doet volgen, we hopen daarom ook met de inzet van onze eigen klantstrategie onze opdrachtgevers te inspireren dit ook te gaan doen. 
Onze klantwaarden zijn:
​
​
​We krijgen het voor elkaar
  • We adviseren, trainen en coachen
  • We bieden de expertise, tools en oplossingen om jouw organisatie te helpen klantgerichter te worden
  • We gebruiken het CX framework om focus aan te brengen en werken daardoor integraal en planmatig
We zijn oprecht betrokken
  • We werken niet voor maar met jou
  • We hebben oprechte interesse en gaan voor een lange termijn samenwerking
  • We zijn er van ontwikkeling van de CX strategie tot en met de implementatie in de organisatie
We doen dit met passie en energie
  • We werken met enthousiasme aan het realiseren van de beste klantbeleving voor jouw organisatie
  • We inspireren met onze kennis en verhalen over CX
  • We combineren theorie met kennis en ervaringen uit de praktijk
Naast klantwaarden hebben wij ook klantemoties benoemd. Het gaat hier over hoe wij graag willen dat onze klanten zich voelen tijdens het werken met eCXperience. De klantemoties zijn het logische gevolg van het consistent doorvoeren van de klantwaarden. Onze gewenste klantemoties zijn:
  • Geïnspireerd
  • Gesteund
  • Verbonden

​Wij horen graag van onze klanten als ze onze dienstverlening anders ervaren. Deze feedback is waardevol. Door te luisteren kunnen we ons verbeteren en zijn we in staat de intentionele klantbeleving van ons bedrijf bij te sturen.
Onze klantstrategie is ook uitgewerkt op een onepager: klantstrategie van eCXperience.
Foto

© eCXperience 2023. Alle rechten voorbehouden.

  • Home
  • Over ons
    • Onze integrale aanpak
    • Onze klantwaarden
    • Onze mensen
    • Ons kantoor
  • Wat we doen
    • CX Strategie >
      • Start met een CX Volwassenheidsscan
      • Creëer een klantstrategie met klantwaarden en klantemoties
      • Begrip van wie de klant is
    • CX Meten & Verbeteren >
      • Bouw het ideale CX meethuis
      • Verbeteren van klantreizen
      • Leveranciersselectie
    • CX Mens & Cultuur >
      • Activeer de klantstrategie in de organisatie
      • Volg een CX opleiding of krijg coaching
      • Werk aan medewerkersbeleving
  • Voor wie
  • CX inspiratie
    • Wat wij lezen
    • Waar je ons kan tegenkomen
  • Werken bij
  • Neem contact op