In alles wat we doen richting onze klanten werken we bij eCXperience vanuit onze klantwaarden. Deze klantwaarden beschrijven, als onderdeel van onze klantstrategie, hoe wij omgaan met onze opdrachtgevers en wat zij van ons mogen verwachten. De klantwaarden geven aan waar wij ons als organisatie in willen onderscheiden.
We geloven erin dat een goede dienstverlening er eentje is die consistent is. Door als team deze set met waarden uit te dragen, creëren we een intentionele klantbeleving en zorgen we ervoor dat onze opdrachtgevers een eenduidige beleving ervaren. En.... goed voorbeeld doet volgen, we hopen daarom ook met de inzet van onze eigen klantstrategie onze opdrachtgevers te inspireren dit ook te gaan doen. |
Onze klantwaarden zijn:
We krijgen het voor elkaar
|
Naast klantwaarden hebben wij ook klantemoties benoemd. Het gaat hier over hoe wij graag willen dat onze klanten zich voelen tijdens het werken met eCXperience. De klantemoties zijn het logische gevolg van het consistent doorvoeren van de klantwaarden. Onze gewenste klantemoties zijn:
Wij horen graag van onze klanten als ze onze dienstverlening anders ervaren. Deze feedback is waardevol. Door te luisteren kunnen we ons verbeteren en zijn we in staat de intentionele klantbeleving van ons bedrijf bij te sturen.
Onze klantstrategie is ook uitgewerkt op een onepager: klantstrategie van eCXperience.
- Geïnspireerd
- Gesteund
- Verbonden
Wij horen graag van onze klanten als ze onze dienstverlening anders ervaren. Deze feedback is waardevol. Door te luisteren kunnen we ons verbeteren en zijn we in staat de intentionele klantbeleving van ons bedrijf bij te sturen.
Onze klantstrategie is ook uitgewerkt op een onepager: klantstrategie van eCXperience.