CX Mens & Cultuur
Het creëren van een succesvolle klantgerichte cultuur is cruciaal voor het slagen van elk CX programma. Als je de mensen niet meekrijgt kan je nog zo’n goede klantstrategie, een prachtig CX meethuis en mooi ontworpen klantreizen hebben, maar dan gaat het uiteindelijk niet van de grond komen. Alles draait om hoe de medewerkers het CX programma doorleven en omarmen. Om deze reden starten wij al vroeg met de component Mens & Cultuur. Er is nog een reden. Het vormen van cultuur heeft tijd nodig. Je kan een klantgerichte cultuur niet ‘opleggen’, deze vormt zich naarmate de tijd verstrekt. Afhankelijk van het moment en de behoefte bekijken wij hoe de cultuur te voeden. We bieden oplossingen voor elke fase in een CX programma.
Het creëren van een succesvolle klantgerichte cultuur is cruciaal voor het slagen van elk CX programma. Als je de mensen niet meekrijgt kan je nog zo’n goede klantstrategie, een prachtig CX meethuis en mooi ontworpen klantreizen hebben, maar dan gaat het uiteindelijk niet van de grond komen. Alles draait om hoe de medewerkers het CX programma doorleven en omarmen. Om deze reden starten wij al vroeg met de component Mens & Cultuur. Er is nog een reden. Het vormen van cultuur heeft tijd nodig. Je kan een klantgerichte cultuur niet ‘opleggen’, deze vormt zich naarmate de tijd verstrekt. Afhankelijk van het moment en de behoefte bekijken wij hoe de cultuur te voeden. We bieden oplossingen voor elke fase in een CX programma.