ECXperience- creating better customer and employee experiences together
  • Home
  • Wat we doen
    • Over ons >
      • Onze integrale aanpak
      • Onze klantwaarden
    • CX Strategie >
      • Start met een CX Volwassenheidsscan
      • Creëer een klantstrategie met klantwaarden en klantemoties
      • Begrip van wie de klant is
    • CX Meten & Verbeteren >
      • Bouw het ideale CX meethuis
      • Verbeteren van klantreizen
      • Leveranciersselectie
    • CX Mens & Cultuur >
      • Activeer de klantstrategie in de organisatie
      • Volg een CX opleiding of krijg coaching
      • Werk aan medewerkersbeleving
  • Voor wie
  • CX inspiratie
    • Wat wij lezen
    • Waar je ons kan tegenkomen
  • Neem contact op
CX Mens & Cultuur
Het creëren van een succesvolle klantgerichte cultuur is cruciaal voor het slagen van elk CX programma. Als je de mensen niet meekrijgt kan je nog zo’n goede klantstrategie, een prachtig CX meethuis en mooi ontworpen klantreizen hebben, maar dan gaat het uiteindelijk niet van de grond komen. Alles draait om hoe de medewerkers het CX programma doorleven en omarmen. Om deze reden starten wij al vroeg met de component Mens & Cultuur. Er is nog een reden. Het vormen van cultuur heeft tijd nodig. Je kan een klantgerichte cultuur niet ‘opleggen’, deze vormt zich naarmate de tijd verstrekt. Afhankelijk van het moment en de behoefte bekijken wij hoe de cultuur te voeden. We bieden oplossingen voor elke fase in een CX programma.

Foto
Activeer je klantstrategie
CX opleiding en coaching
Medewerkersbeleving
CX Strategie
CX Meten & Verbeteren
Foto

© eCXperience 2024. Alle rechten voorbehouden.

  • Home
  • Wat we doen
    • Over ons >
      • Onze integrale aanpak
      • Onze klantwaarden
    • CX Strategie >
      • Start met een CX Volwassenheidsscan
      • Creëer een klantstrategie met klantwaarden en klantemoties
      • Begrip van wie de klant is
    • CX Meten & Verbeteren >
      • Bouw het ideale CX meethuis
      • Verbeteren van klantreizen
      • Leveranciersselectie
    • CX Mens & Cultuur >
      • Activeer de klantstrategie in de organisatie
      • Volg een CX opleiding of krijg coaching
      • Werk aan medewerkersbeleving
  • Voor wie
  • CX inspiratie
    • Wat wij lezen
    • Waar je ons kan tegenkomen
  • Neem contact op