ECXperience- creating better customer and employee experiences together
  • Home
  • Over ons
    • Onze integrale aanpak
    • Onze klantwaarden
    • Onze mensen
    • Ons kantoor
  • Wat we doen
    • CX Strategie >
      • Start met een CX Volwassenheidsscan
      • Creëer een klantstrategie met klantwaarden en klantemoties
      • Begrip van wie de klant is
    • CX Meten & Verbeteren >
      • Bouw het ideale CX meethuis
      • Verbeteren van klantreizen
      • Leveranciersselectie
    • CX Mens & Cultuur >
      • Activeer de klantstrategie in de organisatie
      • Volg een CX opleiding of krijg coaching
      • Werk aan medewerkersbeleving
  • Voor wie
  • CX inspiratie
    • Wat wij lezen
    • Waar je ons kan tegenkomen
  • Werken bij
  • Neem contact op

Voor wie

Bij eCXperience werken we intensief samen met onze opdrachtgevers en herkennen ons eerder in de rol van partner dan in die van leverancier. Oprecht verbinden en een prettige samenwerking zijn voor ons enorm belangrijk, zeker gezien het lange termijn karakter van CX programma’s. We werken dan ook intensief aan een goede relatie met onze opdrachtgevers. We zien dat onze samenwerkingen hierdoor duurzaam zijn. Een relatie waarin vertrouwen, wederzijdse interesse en eerlijkheid centraal staan. En laten we eerlijk zijn, als wij niet goed met onze klanten omgaan, hoe kunnen we er dan over adviseren? Wij geloven in de kracht van aanbeveling. Wil je eens praten met onze klanten om een beter beeld te krijgen over ons, we brengen je graag in contact.
Foto

Een indruk van wat onze klanten zeggen

Het was zeer nuttig om met een nulmeting te beginnen en daarmee in kaart te brengen waar we stonden. Op basis daarvan hebben we een goed onderbouwd en structureel mooi plan in elkaar gezet om stappen te zetten naar het gewenste volwassenheidsniveau op CX gebied. Het grote voordeel was dat het alle stakeholders een goede structuur gaf om progressie te kunnen volgen. Iedereen begrijpt waar we naartoe willen en welke stappen nodig zijn.”
​Richard Bruens, Van Lanschot Kempen
"Toen wij het traject met eCXperience gestart zijn om onze CX organisatie te professionaliseren, was het heel belangrijk een goed en duidelijk startpunt te hebben. De CX Volwassenheidsscan is daarin een zeer goede tool geweest. Het laat ook duidelijk de diverse aspecten van CX zien die we onder de knie moeten krijgen, dus er gaat ook een educatief element van uit voor de organisatie. Zeer waardevol, het is uitgebreid gedeeld en als startpunt gebruikt voor het verbetertraject.”
Frans Leenaars, TUI
"eCXperience is voor ons de partner als het gaat om CX.
​Niet alleen denken ze mee op strategisch niveau maar ze zorgen ook voor daadwerkelijke veranderingen. Met oog voor detail, oog voor onze organisatie maar vooral een scherp oog voor de klant."
Koen van Deudekom, Yourhosting

"eCXperience guided our Belgian CX team through a major transition by individual and team coaching. Resulting in a team ready for the future and equiped to deliver an optimal CX for TUI Belgium. For our Benelux team, they also facilitated a CX Masterclass, resulting in the first CCXP accreditations. I highly recommend Marleen for companies seeking a CX Strategy consultant, a hands-on change manager, a CCXP trainer of just a very knowlegdeable partner helping your company improving their CX."
Fabian Kortekaas, TUI
"Samen zijn we de gehele bank doorgegaan, van commercie tot administratie. Iedereen wordt meegenomen op de reis. Met als resultaat: CX ambassadeurs door de hele organisatie heen, aanknopingspunten voor verbetertrajecten en commitment vanuit het management.”
​Rob van Valkenburg, Van Lanschot Kempen
"Door samen met eCXperience aan de slag gaan met onze customer journeys hebben we inzicht gekregen in alle klantcontactmomenten, maar vooral hoe we het verschil kunnen maken in onze klantbeleving. Hiermee zetten we de eerste stap richting intentioneel klantgericht werken, met de klantstrategie als uitgangspunt. En geven we invulling aan de emotionele klantbeleving en verhogen daarmee de klanttevredenheid en loyaliteit van onze klanten."
​Janneke Beijer, ArboNed
​"Een zeer fijne persoonlijke samenwerking met eCXperience! Sinds begin 2022 ondersteunen zij in ons CX traject. Wat eCXperience kenmerkt is dat zij zich echt onderdeel maken van de organisatie. Naast hun gedrevenheid en persoonlijke aanpak zijn zij er ook om jou - als persoon - te laten ontwikkelen in de journey naar het optimaliseren van processen met als doelstelling de klanttevredenheid te verhogen. Het delen van hun kennis doen zij met veel passie en plezier.”
Manon Ruijsbroek, Yourhosting
Foto

© eCXperience 2023. Alle rechten voorbehouden.

  • Home
  • Over ons
    • Onze integrale aanpak
    • Onze klantwaarden
    • Onze mensen
    • Ons kantoor
  • Wat we doen
    • CX Strategie >
      • Start met een CX Volwassenheidsscan
      • Creëer een klantstrategie met klantwaarden en klantemoties
      • Begrip van wie de klant is
    • CX Meten & Verbeteren >
      • Bouw het ideale CX meethuis
      • Verbeteren van klantreizen
      • Leveranciersselectie
    • CX Mens & Cultuur >
      • Activeer de klantstrategie in de organisatie
      • Volg een CX opleiding of krijg coaching
      • Werk aan medewerkersbeleving
  • Voor wie
  • CX inspiratie
    • Wat wij lezen
    • Waar je ons kan tegenkomen
  • Werken bij
  • Neem contact op