ECXperience- creating better customer and employee experiences together
  • Home
  • Over ons
    • Onze integrale aanpak
    • Onze klantwaarden
    • Onze mensen
    • Ons kantoor
  • Wat we doen
    • CX Strategie >
      • Start met een CX Volwassenheidsscan
      • Creëer een klantstrategie met klantwaarden en klantemoties
      • Begrip van wie de klant is
    • CX Meten & Verbeteren >
      • Bouw het ideale CX meethuis
      • Verbeteren van klantreizen
      • Leveranciersselectie
    • CX Mens & Cultuur >
      • Activeer de klantstrategie in de organisatie
      • Volg een CX opleiding of krijg coaching
      • Werk aan medewerkersbeleving
  • Voor wie
  • CX inspiratie
    • Wat wij lezen
    • Waar je ons kan tegenkomen
  • Werken bij
  • Neem contact op

CX trainingen, opleidingen en coaching

Terug
Foto
eCXperience heeft ruime ervaring in het geven van CX trainingen. Het opleiden van medewerkers is een belangrijk onderdeel van het creëren van een klantgerichte cultuur. Wij zorgen ervoor dat medewerkers getraind worden in het CX management vakgebied, het CX framework en we geven ze praktische tools en technieken om te kunnen bijdragen aan jullie CX transformatie. Dit doen we aan de hand van storytelling en het delen van vele praktijkvoorbeelden en succesverhalen.

Onze opleidingen kenmerken zich door hun pragmatische aanpak, het interactieve karakter en we gaan nooit naar huis zonder een concreet individueel actieplan. De basis van onze opleidingen is het gedachtegoed van CX goeroe Ian Golding. Laat je medewerkers onze trainingen volgen, dan weet je zeker dat iedereen ‘dezelfde taal spreekt’.
eCXperience biedt een aantal mogelijkheden:
  • CX Masterclass voor professionals: een 2-daagse CX kennisinjectie voor iedereen die meer wilt leren over CX. De CX Masterclass werkt met de training die is ontwikkeld door Ian Golding en is daardoor CXPA gecertificeerd.
  • CX Masterclass voor leidinggevenden: deze 1-daagse training is een samenvatting van de 2-daagse variant en specifiek voor leidinggevenden.
  • CCXP examen coaching: wij begeleiden medewerkers richting CCXP certificering. We trainen, coachen en zorgen ervoor dat het CCXP certificaat wordt gehaald. Dit zijn individuele trajecten en deze duren gemiddeld 3 tot 5 maanden afhankelijk van de studiesnelheid van de persoon.
  • Maken van een CX e-learning: de manier om een grote groep medewerkers te bereiken. Wij geven advies over hoe een CX e-learning te ontwikkelen en ontwikkelen de gehele inhoud van de e-learning.
  • Op maat gemaakte trainingen: op verzoek ontwikkelen en geven wij trainingen speciaal voor jouw organisatie. De trainingen worden ingezet om de klantgerichte cultuur te voeden. Zo ontwikkelden wij trainingen voor communicatievaardigheden, conflicthantering, oplossingsvaardigheden en commerciële kansen.

Wat onze klanten zeggen

"Marleen guided our Belgian CX team through a major transition by individual and team coaching. Resulting in a team ready for the future and equiped to deliver an optimal CX for TUI Belgium. For our Benelux team, she also facilitated a CX Masterclass, resulting in the first CCXP accreditations. I highly recommend Marleen for companies seeking a CX Strategy consultant, a hands-on change manager, a CCXP trainer of just a very knowlegdeable partner helping your company improving their CX."
Fabian Kortekaas, TUI

"We felt it was brilliantly delivered and we can’t remember a course where we went through a bit of an emotional rollercoaster in the way that we did during these two days while at the same time learning more about the magic sauce that can make our relationships with clients and prospects tick. Smiles and teary eyes, it doesn’t get much better during a professional course!"
Johan Cras, Van Lanschot Kempen
​
Foto

© eCXperience 2023. Alle rechten voorbehouden.

  • Home
  • Over ons
    • Onze integrale aanpak
    • Onze klantwaarden
    • Onze mensen
    • Ons kantoor
  • Wat we doen
    • CX Strategie >
      • Start met een CX Volwassenheidsscan
      • Creëer een klantstrategie met klantwaarden en klantemoties
      • Begrip van wie de klant is
    • CX Meten & Verbeteren >
      • Bouw het ideale CX meethuis
      • Verbeteren van klantreizen
      • Leveranciersselectie
    • CX Mens & Cultuur >
      • Activeer de klantstrategie in de organisatie
      • Volg een CX opleiding of krijg coaching
      • Werk aan medewerkersbeleving
  • Voor wie
  • CX inspiratie
    • Wat wij lezen
    • Waar je ons kan tegenkomen
  • Werken bij
  • Neem contact op