eCXperience is op zoek naar een:
Customer Experience Consultant - medior die bij ons in vaste dienst komt. Even voorstellen: wij zijn eCXperience! Wij focussen ons op Customer Experience (CX). We adviseren, trainen en coachen en doen dit met veel passie en energie voor organisaties in diverse branches in Europa. We bieden de expertise, tools en oplossingen om bedrijven klantgerichter te maken. Ons doel is om onze opdrachtgevers zo duurzaam te verbinden aan hun klanten. Wij zijn momenteel met 4 CX consultants en willen graag groeien! Jouw rol Je begeleidt onze opdrachtgevers in de transitie van productgericht naar klantgericht werken. Hierin loop je eerst mee met senior CX consultants. De intentie is dat je in de loop van de tijd zoveel mogelijk projecten zelfstandig gaat uitvoeren. Jouw rol is soms adviserend maar bovenal uitvoerend van aard. Je werkzaamheden verschillen per opdracht en opdrachtgever en de fase waarin een CX programma zich bevindt. Geen dag is hetzelfde en dat maakt jouw werk nooit saai! Naast het werk voor onze opdrachtgevers heb je ook een actieve rol binnen de eCXperience organisatie. Je werkt aan het opstellen en optimaliseren van onze eigen klantreizen en het verder professionaliseren van onze propositie. Waar je gaat werken Je hebt niet één werkplek. Omdat we samen iets willen opbouwen verwachten we je een aantal vaste dagen op kantoor. De overige dagen verdeel je over werken bij de klant en vanuit huis. eCXperience bevindt zich in De Loods (www.dekennisloods.nl) in Rijswijk. In onze kantoorruimte krijg je een eigen werkplek. Een week uit jouw agenda
|
Hier herken jij jezelf in:
Skills
De basisvoorwaarden
Wat bieden wij
Is je interesse gewekt? Lijkt dit je wat, solliciteer dan door jouw motivatiebrief en CV te sturen naar marleen@ecxperience.nl. Eventuele vragen kunnen ook naar dit e-mailadres. Je kan tot 12 mei reageren. Lees hieronder meer over de procedure en wat je kan verwachten. ![]()
|
Hoe gaat het verder?
- We verzamelen de reacties.
- In de week van 15 mei nemen wij contact met je op en laten wij je weten of we je willen uitnodigen voor een kennismakingsgesprek of dat we helaas denken dat het niets gaat worden.
- We plannen een kennismakingsgesprek in ons kantoor in Rijswijk. Zo ervaar jij meteen waar je komt te werken.
- Klikt het tussen ons en passen je achtergrond en ervaring bij de rol dan vinden we het belangrijk om jou verder kennis te laten maken met wat wij doen. We vragen je om thuis een CX case uit te werken. Dit is een ‘real life’ voorbeeld van wat je straks zou gaan doen. In een vervolggesprek via Teams licht je je case toe. Zo leren wij jou beter kennen; waar je sterke en minder sterke kanten liggen, hoe je communiceert en waar je kennis ligt.
- Als zowel wij als jij enthousiast zijn over een toekomstige samenwerking, doen we je een aanbod. Ga je hiermee akkoord, dan maken we een contract waarin al onze afspraken op een rijtje staan. Wanneer je dit hebt ondertekend kunnen wij jou onze nieuwe collega noemen!