ECXperience- creating better customer and employee experiences together
  • Home
  • Over ons
    • Onze integrale aanpak
    • Onze klantwaarden
    • Onze mensen
    • Ons kantoor
  • Wat we doen
    • CX Strategie >
      • Start met een CX Volwassenheidsscan
      • Creëer een klantstrategie met klantwaarden en klantemoties
      • Begrip van wie de klant is
    • CX Meten & Verbeteren >
      • Bouw het ideale CX meethuis
      • Verbeteren van klantreizen
      • Leveranciersselectie
    • CX Mens & Cultuur >
      • Activeer de klantstrategie in de organisatie
      • Volg een CX opleiding of krijg coaching
      • Werk aan medewerkersbeleving
  • Voor wie
  • CX inspiratie
    • Wat wij lezen
    • Waar je ons kan tegenkomen
  • Werken bij
  • Neem contact op

​Ons kantoor

Foto
Elke dag is weer een feestje als we de deur openen van ons in 2021 geopende kantoor in de Loods. De Loods is gevestigd in de Plaspoelpolder in Rijswijk, grenzend aan Den Haag en Delft. Er zijn diverse kennisbedrijven gevestigd in het complex van De Loods. Ook worden diverse ruimtes in de Loods ingezet als event locatie. Er is altijd beweging, het is een gebouw vol energie en inspiratie.

eCXperience huurt een prachtige lichte ruimte op de tweede verdieping. Het belangrijkste argument om voor dit pand en de kantoorruimte te kiezen is dat we een plek zochten met beleving. Veel kantoren zijn erg zakelijk en voorspelbaar. Op zich prima, maar als je in ons vak zit dan wil je natuurlijk meer! Een plek waar je de energie voelt en tegelijkertijd de rust vindt om goed te werken. Dat is gelukt!

In de grote open kantoorruimte staan drie werkplekken, een grote overleg tafel en er zijn bankjes waar zitjes van zijn gemaakt. De ruimte is hoog en oogt daardoor nog mooier. Er is ook een aparte overlegruimte en pantry.

Ons kantoor is de plek waar we werken, ontmoeten en inspireren. Met het team maar ook met klanten. Wij stimuleren onze opdrachtgevers om regelmatig bij ons te komen werken. Dit is niet alleen gezellig en efficiënt werken, het biedt tevens de mogelijkheid om te netwerken en te sparren over het mooie CX vakgebied met andere klanten. ​
Foto
FotoCopyright Alyssa van Heyst fotografie
Copyright Alyssa van Heyst fotografie
Foto

© eCXperience 2023. Alle rechten voorbehouden.

  • Home
  • Over ons
    • Onze integrale aanpak
    • Onze klantwaarden
    • Onze mensen
    • Ons kantoor
  • Wat we doen
    • CX Strategie >
      • Start met een CX Volwassenheidsscan
      • Creëer een klantstrategie met klantwaarden en klantemoties
      • Begrip van wie de klant is
    • CX Meten & Verbeteren >
      • Bouw het ideale CX meethuis
      • Verbeteren van klantreizen
      • Leveranciersselectie
    • CX Mens & Cultuur >
      • Activeer de klantstrategie in de organisatie
      • Volg een CX opleiding of krijg coaching
      • Werk aan medewerkersbeleving
  • Voor wie
  • CX inspiratie
    • Wat wij lezen
    • Waar je ons kan tegenkomen
  • Werken bij
  • Neem contact op